Merhaba kızlar adetim kürtajdan sonra biraz düzensizleşti. En sonuncuda 4 gün önce falan oldu.2,3 gündür kasığım ağrıyordu dün test yaptım bişey çıkmayınca kenara koydum bugün baktım silik çizgi var. Geri çekilme yöntemiyle korunuyorum. Normalde prodoctor testte hiç kuruma çizgisi çıkmadı bende. Bu testte kuruma çizgisi olanlar var mı?