Srnrcvs Kızlar resmen yarıldı kan emzırıyorm nolur bı çözüm 20 gun oldu hala aynı garmastan pomad kullanıyorm antıbıyotıkte ama gecmedı bı yerde okudum antıbıyotıklı kremler kullananlar olmus hep yıkamak üzrr kullanan
Minigiim-vebenn52 Allahım çok korkuyom bunları gördükçe Yanlış mı emziriyosun acaba komple kahverengi yeri ağzına alması gerekiyormuş bebeğin yoksa yara oluyomus
Aysglmlhhyt Aspirin hapı ezip toz halinde göğüs ucuma sürüyordum ben emzirirken iyice yıkayıp öyle emziriyordum yaralar tamamen geçmişti iki haftada bu şekilde