Asena12 20 haftalık hamileyim bebeğimin haraketlerini hala hissetmiyorum. önceden kelebek uçması gibi bişey hissediyordum şimdi oda yok normal mi bilmiyorum bu haftalar da bebeğini hissedenler var hissetmemem normal mi çok kafaya taktım 😔
Elifssudee Bende 20+4 üm ilk gebelik alt karnımda pıt pıt hareketler var özellikle yemek yedikten sonra uzanıyosam çok ciddi hissediyorum 🥹