sekerinannesi_ Kızlar merhaba. Doktorumdan çok memnunum devlet hastanesinde. Doğumu da onda yapacağım. Doğumum çok yakın ama henüz sormadım doktoruma. Devlet hastanesinde spinal yapılıyor mu? Yoksa komple mi uyutuyorlar?
xelifgulxx sekerinannesi_ kasımın 30unda girecegim doguma spinal yapacaklar acil bir durum olmadigi surece genel yapmiyorlar artık diye biliyorum
Melikekar123 sekerinannesi_ bende devlette yapacağım doktorumdan çok memnunum ama doğum nasıl olcak bilmiyorum
Esraguvennn sekerinannesi_ geelde zaten genel anestezi yapılmıyor. Ama örneğin benim doğumda 2 kere bayılıp bide üzerine birden aşırı bulantım olunca direk genel yapıp öyle bitirdiler. İçeri girince de ne olacağı belli olmuyor