Gulsum41 Kizlar 1 2 gündür az az lekelenme gibi akintim oluyor sizde oldu mu 6. Haftadayim bebeği 2 gun önce gördük doktor kanama vs yok dedi acaba iyice yerleştiği içinmi böyle yarın gideceğim doktora
beyzosunmelegi Gulsum41 pembe lekelenmem olduğu için acile gittim cuma gecesi Progestan verdi doktor. Pazartesi günü kontrolüm vardı kanamamın da durduğunu söyledi doktorum o yüzden devam ederse bi git derim
Gizemkmc Lekelenmeli normal görüyorlar açık kırmızı kanama olmadığı sürece sorun yok canım ama sen yine doktoruna söyle progestan yazsın