hasret1922 kizlar ogle peceteye pembe leke geldi 1 2 saat sure icinde pecetede gelldi hemen hastaneye gittim drbebek iyi kanama alanida yok dedi pregestan verdi yakkklasik 5 6 saatir konrol ediyorum bir leke yok pregestani icmem zararli olurmu
beyzosunmelegi hasret1922 Cuma gecesi pembe lekelenmem oldu kanamamım olduğunu söyledi doktor progestan verdi pazartesi günü kontrolüm olduğunda doktorum kanamamın geçtiğini söyledi. 2-3 gün de geçti çok şükür o yüzden siz de kullanın.Düşük önleyici bir ilaç sonuçta
Gizemkmc Canım benimde pembe lekelenmeler oldu hatta 2 hafta kadar sürdü ama Protestan geçirdi doktorum bana gündüz alırsan ağızdan akşam alırsan vajinadan al dedi ilk 1 hafta ağızdan aldım ama lekelenmem devam etti 2.hafta vajinadan aldım 3.gün kesti
hasret1922 Gizemkmc bende sabah aksammm agizdan al dedi simdi biraz daha gelmis dicmeye devam edcem ben kesildi sandim 5 6 saat gelmeyince kanama olmadan icince zarafi olurmu olmazmi bilemedim devlet olinca soracak dr olmuyo tesekur ederim cevap verdigin icin😊