KIZLAR MERHABA BUGÜN DOKTOR RANDEVUM VARDI NORMALDE 9+3 olarak gittim doktorum kalp atışlarını duymak için biraz zorlandı ama sonunda duydu kesede veya kese etrafında herhangi bir sorun gözükmüyor ama biraz küçük 1 hafta gibi geriden geliyor dedi , bu tarz bir durum yaşayan varmı ? Farklı bir doktora randevu almalımıyım ?