Esraaa4242 Kızlar selam 33 haftalık gebeyim bebeğimi şuan vajinanı üzerinde çok yakın hissediyorum elimi koyunca bile orda hareketlerini hissediyorum bu gibi yaşayan var mı? Korktum 😟
Blackkcat Esraaa4242 bende,ama benim haftam küçük,yine de ödü kopuyor insanın,sürekli kımıl kımıl karıştırıyor oraları haliyle hep wcdeyim baskı çok
gamzecgr Esraaa4242 32 haftalığım benimde öyle hatta bu yüzden vajiana biraz şiş doktorum da geçen gün ultrasonda göstermişti baya kafalar vajina üstünde zorluyor
Esraaa4242 Kbrnrkl bide elimi vajinama koyunca hareket hissediyorum yada kafasını sizde hissediyor musunuz
Kbrnrkl Esraaa4242 yok hissetmiyorum ama harketelerinj oramda hissediyorum sanki birden bisey akacak çıkacak hissi gibi 😀😀
Kbrnrkl Pozisyonu aldılar bence bu haftadan sonra hep bi baskı olacak oramizda korkmayalım normal sanırım. Agrın olmadığı müddetçe korkma. Benim vajinada varis var yürürken bile ağrıyor bu gebeliğim zor geçiriyorum bi an önce sağlıkla doğurmak istiyorum
Esraaa4242 Kbrnrkl orası öyle tabi ama insan erken de gelirse diye korkuyor ben ilk defa yaşıyorum . inşallah sağ salim doğururuz 🤗
Esraaa4242 gamzecgr aynen bende bugün gittim çok aşağıda kafası ondanmış bide ben biraz zayıfım o yüzden çok hissediyormuşum