sasha Hayır bence kişiden kişiye değişiyor benim ilk sezaryenim kolay olmuştu hiç hemşire kabul etmedim ayağa kalkarken yardım edeceklerdi ben tek başıma kalkarım dedim ve kalktım hiç te acım ağrım olmamıştı hemen bebeğimle ilgilendim yürüdüm hiç oturmadım sürekli wc ye gitmeye çalıştım ben de çok korkuyordum ama çok güzel geçmişti