ruveyda123 Kızlar 22 haftalık hamileyim progestan kullanıyorum az önce iç çamaşırımda hafif bi ıslaklık vardı beyazımsı akıntı gibi normal midir genelde akıntım oluyodu progestandan dolayı ilk defa ıslak denk geldim biraz korktum bebeğin suyu falandır diye
Esrac96 ruveyda123 geçen gün korkudan acile gittim bende progestan kullanıyorum böyle ni anda ıslaklık oldu baya hem de hatta ertesi gün sertleşmişti o akıntının olduğu yer. progestan kullandığım için gelmiş
Leyla1993 ruveyda123 bendede hep öyle ama ilaç kullanmıyorum.akimtim var galiba o yüzden.doktora gidicem bakalım nolucak
0237 ruveyda123 korkmanıza gerek yok progestan kullanınla olur o akıntı değil fitil patlıyor içerde onun kalıntısı bende de olmuştu
ruveyda123 Minigiim-vebenn52 2 hafta önce kontrolüm vardı bebeğin suyu normal demişti doktorum o zamanda oluyordu
Minigiim-vebenn52 ruveyda123 bende de oluyo ıslaklık belki terdir ben çok ayakta kalınca yürüyünce falan oluyo