sumeyye19_91 Hamilelikte kabızlık kızlar ben probiyotik kullanmama rağmen kabızlığı çok fazla yaşıyorum karnım çok şişiyor 10ncu haftaya girdim daha yeni ilk gebeliğim napacağımı çok bilmiyorum kabızlıktan dolayıda miğde bulantıları oluyor.
Yigit_Yagiz_Moms sumeyye19_91 duphalac şurup kullanabilirsiniz. Benimki çok şiddetliydi hemen düzeldi
Eylulpera sumeyye19_91 kuru kayısı kuru incir.. bunları ye oda ısısında su iç suyu bol iç arada kayısı hoşafı iç şekersiz yada çok az şekerle yap. Ben böyle yapıyordum ..
S12e28h46 @sumeyye19_91 bendede var o ama ilaç kullanmıyorum ama mide bulantısı bir kaç defa oldu daha olmadı hiç belirtim yok