Yagmur75 Allah yardımcın olsun gecen bende devleti deneyeyim dedim özeller çok pahalı diye
Doktor aynı anda iki hasta alıyor içeri öyle ilgileniyor zaten dört tane asistan var içeride ekstra kalabalık
+++++ ultrason cihazının kablosu bozulmuş asistana diyorki kabloyu elinle tutup ölç yanlış ölçebilir
İnsanlar bu günü bekliyorlar zaten zor randevu bulunuyo başa gelene bak akıl karı değil bedava diye işlerini yapmak istemiyorlar sanırım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️