Edaa1334 Kızlar 25+5 haftalığım,yürüyünce evde iş yapınca falan vajina kemiğimde ağrı ve sızı oluyor aynı durumu yaşayan varmı?
Durugul Edaa1334 malesef ben canım uzun zamandır yaşıyorum hemde çok kötü yoğun bı ağrı her hareketim de orada ağrı
Ilba_34 Edaa1334 bende 32+6yım 2-3 haftadır var felaket derecede bacaklarımı ayıramıyorum sanki etimi yarıyorlar aralık ayı başında doktora soracağım önce sorduğumda normal demişti ama artık artıyor ağrı sürekli canımı fazla yakıyor 🫤
1s1e1d1a_ Edaa1334 bende öyleyim yaklaşık 25.haftadan beridir o şekilde doktora sordum bebek aşağıda o yüzden dedi sende çekinme sor
Selcanunal2004 Edaa1334 of bende de bugün aynı ağrı var 33.haftaya giriyorum. Vajinada kemikte kalçama vuran bir ağrım var ☹️☹️
Edaa1334 Durugul benim 2 hafta sonra randevum mutlaka danışıcam sizde lütfen çekinmeyin sağlık ve bebek söz konusu sonuçta
Kahramankentli Bende ikiz gebelik 26. Haftam aynı şekilde bende birazcık iş yapayım azıcık yürüyeyim bende de oluyor bana normal demişti doktorum çok yorma kendini demişti
Durugul Selcanunal2004 bnde 34+1 de yım ama uzun zamandır var ağrı yataktan kalkınca oturdugumda kalklinca bı yerim kırılmış gibi yürüyorum
Selcanunal2004 Durugul hadi yaaaa Of benimde yeni başladı Haftasonu dinlenmeye çalılıcam bakalım geçicek mi
Tugba_sari Edaa1334 o ağrı son haftalarda daha çok artıyor malesef, doktorlar normal olduğunu söyleyip birşey yapamıyor. Hamilelikte en çok zorlandığım konu pelvik ağrısıydı son güne kadar ağrısını çok çektim
HacerEnfal Edaa1334 36 haftaligim fena ağrıyor acıyor ikiye ayrılacak vajinam artık makata da vuruyor ağrısı doktor normal olduğunu söyledi bebek büyüdükçe baskı artıyormuş ağrı o yuzden oluyormuş korkma sende normal bişey bu doktoruna da söyle