KFeyza_ Ezgi0101 aaa aramızda sadece 4 gün var benimde 20 Ekim biz geçen hafta cuma gittik keseyi gördük bebek içinde 10 gün sonra gel dedi güzel haberleri alalım birlikte 🌺🌺
Violetaa @Ezgi0101 evet ilk başta 158 çıktı 2 gün sonra 121 :( düşüyor . Yarın tekrar vericem kanamam falan da yok . Kimyasal yine galiba geçen ayda kimyasal yaşadım 1 hafta sağlıklı ilerledi beta sonra düşmeye başladı
1prensesannesi__ Violetaa ayyy hatirladim senin gecen ayda kimyasalmiydi tüh cok üzüldüm canım hayirlisi ile saglikli bi gebelik nasip olsun insAllah 😘
Violetaa @1prensesannesi__ evet bu ayda böyle oldu sebep ne bilmiyorum pıhtılaşma mehilin var coraspirin kullandım yine olmadı değerim bu sefer yüksekti cuma günü zaten kan verdim 158 2 gün arayla düşmüş adet günümde yani 121 di . Saha da kan vermedim . Yarın gidip versem mi yine
1prensesannesi__ Violetaa peki bisey sorcam asko ayni yerde mi kan veriyosun farkli laboratuvarlarda sonuclarda farkli cikabiliyo en eger farkli yerlerde ise en son kan verdigin yerde kan ver yarın
Violetaa @1prensesannesi__ sağlım ocağında vermiştim ikisini de ama aile hekimim bana bazen başka bölgelere de gidebiliyor dedi kanlar .
1prensesannesi__ Violetaa belkide ondandir İnsAllah yarin cok yuksek bi degerle saglikli gebe pldugunu ogrenirsin 🥰
Violetaa @1prensesannesi__ yok ya ümidimi kestim artık , ve bu süreç beni çok yıprattı :( ard arda olması sebep ne proföser doktora gidiyorum üstelik . Yaşadığım küçük şehrin en iyi doktoru 😖 artık ağlamaktan yoruldum
1prensesannesi__ Violetaa aglama ama bak aglamakta sonucu etkiler sen yine kan ver sonucu cikinca bize de haber ver olurmu