Kbrcfrzynperdgn-6106 Benim dişlerimin dolguya ihtiyaci var. 4 aylik hamileyim sizce birsikinti olur mu?
Nur_gnn Kbrcfrzynperdgn-6106 ben 5 aylıkkken yaptırdım doktoruma sordum sorun olmaz hamilelere özel anestezi kullanırlarsa dedi. Kanal tedavisi yaptı çok şükür bebeğimdede sıkıntı yok. Doktoruna sorup yaptırabilirsin bence. Zaten diş doktorlarıda doktordan sakıncası yoktur yazısı gelmeden yapmıyor galiba
Gamzeli63 Kbrcfrzynperdgn-6106 28 haftalık hamileyken yaptırdım doktorumdan onay raporu aldım ki diş doktorum tedavi yapabildi sadece dolgu yaptım ama ben kanal tedavisi falan değil şuan da da 30 haftalık gebeyim. Sizde doktorunuzdan onay raporu alın muhakkak ki doktorlar genelde ne işlem yapacaksın diye de soruyorlar ona göre rapor düzenliyorlar
Merve1414 Kbrcfrzynperdgn-6106 3_6 ay arasında yaptırabilirsin benim doktorum izin verdi şuan 11+2 yim geçen hafta kanala tedavisi yaptirdim yarında dolgu yapilcakama devlet bakmadı özele yaptiriyorum hem normal diş Hastanesi’ne hemde üniversite ye gittim onlar yapmadılar
Kbrcfrzynperdgn-6106 Gamzeli63 çok teşekkür ederim once diş doktoruna gideyim ne olması gerekiyor diye sonra doktorumdan rapor alayim verirse 👍🤗
nohutkizinannesi 5 aylıkken kanal tedavisi yaptırdım ve diş çektirdim doktorum onay verdi annenin sağlığıda önemli dedi çok şükür sıkıntıda yaşamadım bebeklerim sağlıklı
Pinar1628 32 haftalıkken kanal tedavisi ve dolgu yaptırdım sadece kadın doğumdan onay kağıdı almanız gerekiyor