Aysegulkayhan bende perşembe günü kan verdim nifty testi için. İkili tarama düşük riskli çıkmıştı şuan 21. Haftaya girdik ama geçen kontrolümde kol ve bacak boyunun 2 3 hafta geride olduğunu söyledi doktorum. Ayrıntılı ultrasonda bişi çıkmadı organları normal şükür ama emin olmak için kan verelim dedi perinatolog doktorum. bizde kan verdik sonuç bekliyoruz. Çok zor bi süreç bi anda gelişim geriliği olduğu söylendi kanamam da olduğu için amniyosentez istemedi doktorum korkuma onu da yaptıramam . tüp bebek zaten bebişimde aşağıda. O yüzden bu testi önerdi Bakalım hayırlısı inş sağlıklı sonuçlar alırız