Serendipity16 Kendim cihaz alıp evde şekerime bakmak istedim 3 gündür fena değildi değerlerim ama bu akşam tokluk 131 çıktı yüksek geldi ekmek ve patates yemiştim o mu etkiledi bilmiyorum yüksek mi bu değer 3 günlük değerlerim böyle
Alexab Serendipity16 genel olarak şeker hastasına göre düşğk ama siz zaten kendinizi biliyorsunuz ekmek ve patates şekeri yükseltir. Yemekten sonra yürüyüş yaparsanız şekeriniz yükselmez hemen faydasını görürsünüz.
Serendipity16 RavzaGanioglu her doktorun şeker aralığı farklı galiba kimi doktorda açlık 95 altı diyor kimisi 100 altı
Gozdecaner Serendipity16 yedikleriniz fazla gelmiştir akşam yemeklerinde daha hafif şeyler yerseniz daha da düzene girer
RavzaGanioglu Serendipity16 tokluk benim bu deger benimki seker yuklemesinden sonra 170 cikti da🤷🏻♀️
Serendipity16 Alexab bu zamana kadar hep beyaz ekmek patates yedim açıkçası ama dozunda yemem lazım. Dışarıda mı yürümek iyi geliyor
Alexab Serendipity16 e yani 45 dk yürüseniz iyi olur doktorunuzun söylemiş olması lazımdı neden söylemedi acaba mutlaka sorun. Gebelikte yürüyüş çok önemli hele ki şeker varsa daha da hareketli olmak lazım
Ddmkmrc Kizlar bende yaptırdım sonuç çıkmış yüksek mi acaba bakarmisiniz.ilk 80.8 ikinci 147.6 üçüncü 152.3 normal mi
RavzaGanioglu Serendipity16 evet 24 haftam bitiyor bu hafta karbonhidrati kestim dikkat ediyorum edebildigim kadar 28de tokluk kanima bakacak ona gore insülin başlayacağız dedi.. bakalim 🫣
Serendipity16 Alexab özellikle belirtmedi zaten ilk haftalar çok önermiyorlar diye biliyorum düşük tehlikesinden dolayı ama ben genelde dışarıdayım işlerim oluyor sık sık hastaneye gidiyorum bugün bile sağlık ocağına gittim tabi tempolu yürüyüş değil normal yürüme çok hareketsiz biri değilim