Merhaba kızlar. Ben pazartesi günü gebelik testiyle hamile olduğumu öğrendim. Fakat bir tanesi net çift çizgiyken diğerleri silikti. Salı günü kan vermeye gittim ve beta değerim 138 di. İkinci gebeliğim olduğundan değer bana biraz düşük geldi çünkü kızımı öğrendiğimde değer 3000 lerdeydi. Küçük bir ilçede yaşadığım için her gün beta değerine bakılamıyor. Haftaya Salı tekrar kan vereceğim. Dayanamadım bugün yine test yaptım yine çizgi hafif silikti. İçimi bir korku kapladı 4 günde az da olsa netleşmez miydi çizgi. Başına gelen varsa lütfen yardımcı olun bana. Salı sağlık ocağı cuma da kadın doğum randevum var günler nasıl geçecek bilmiyorum.