Fadimeeeravza Kızlar ben kimyasal gebelik geçirdim on gün öncede adet gördüm suan üzerinden bir hafta geçti ama yine kan geliyor başınıza böyle birşey geldi mi veya bunu bilen var mı aranızda bana yardımcı olurmuşsunuz ?
kbryzb Fadimeeeravza canım ben Eylül ayında kimyasal gebelik geçirdim kasımda adet oldum 10 gün sürdü normal yani korkma
Mmeelliikkee Fadimeeeravza bende de normal adetten biraz daha uzun sürmüştü kanama . Ama bitimine yakın muayeneye gittim hem alttan hem normal usg de bakıldı.. parça vs bişi var mı diye yine sizde bi kontrole gidin