Kızlar 11+5 haftalık hamileyim. Riskli gebelik geçiriyorum. Dünden beri geçmeyen baş ağrım, sırt ve karın ağrım vardı. Buna bir de diz ağrısı ve çok afedersiniz kalça ağrısı eklendi. Bilmiyorum çok korkuyorum bebeğe bişey oldu diye. Eşimi bekliyorum işten gelince hastaneye gideceğiz sanırım