Ozlemtna Merhaba arkadaşlar çamlica medipolde 4 yıl önce doğum yapmıştım doktorum ordan ayrilmis şimdi 2. Bebeğime hamileyim memnun kaldığıniz önerebileceğiniz bir doktor varmidir?
Yesilhome An53 öyle mi epeydir gitmedim doğrudur ilk ona gidiyordum sonra tüp bebek yaptırdım farklı bir dr gidiyorum