tugbadurmaz34 Zeyna27 üsttekinde görüyorum sanki bende 5 gün kala vermiştim çok zorda olsa görünüyordu
Rabiagzlcn Zeyna27 ben bu testten sabah ılk ıdrarla yaptım on dakka bekledım bısey cıkmadı aksam eve geldıgımde merak edıp tekrar baktım ıkı cızgı cıktı bence 5 gun sonra. Tekrar yapın
Zeyna27 october görüyorum ben çizgi ama bu testlerde yanılma da oluyor ya sevinmek istemiyorum tekrar ne zaman yapsam testi
Zeyna27 likapaa53 ben elimde görebiliyorum ama emin de olamadım kuruma değil ama biliyorum yanlış bozuk değilse
Zeyynnpp Zeyna27 testin markası ne canım testte var gibi ama buna benzer awox du galiba adı yanlitmisti beni