Kızlar iyi akşamlar birkaç yerde gördüm okudum yine beni terelelli havalarım başladı kontrole gittim iki hafta veya bir hafta önce bebeğimin kalbi durmuş vs. Gibi üzücü şeyler okuyorum insan ister istemez korkuyor sürekli de ultrasona girmek istemiyorum fazlası zarar diye acaba bu durumlar neden yaşanıyor ve neden hiç belirti vermiyor Allah kimseye yaşatmasın yaşayanlara da sabır versin inşallah 🙏