nancy Merhabalar 32 haftalık ikiz hamileyim kızlar bu hafta özellikle geceleri hiç yatamıyorum uykum var ama bebeklerim hiç uyutmuyorlar sağa sola dönmem zaten zorlaştı sağıma da soluma da yatsam beş dakikadan fazla yatamıyorum kafayı yemek üzereyim sizlerde durumlar nasıl önerisi olan var mı
cherry6128 nancy canım bende oyleyım 32+6 olduk aynı şekilde uyku yok 4 gundur rahatsızım zaten ne sağa sola yatamıyorum sabaha kadar uykusuzum
Fbd nancy bende 35 oldum izne ayrıldım geceleri ağrı sızı olduğundan değil ama uykuya dalamıyorum ara ara uyuyorum uyku düzenim tamamen gitti öğlen üçe kadar uyuyorum saçma sapan bişey oldu sinirlerim çok bozuluyor açıkçası benim de
Momofthemert nancy bende çok zor uyuyorum birde küçük oğlum var 16 aylık geceleri güzel uyurdu aksilik ya oda bir haftadır sık uyanıyor zar zor uyuyorum hop oğlum uyanıyor onu geri uyut son 3 haftam doğum sonrası zaten uykusuz kalicam prova oluyor işte 😞
Bsrmhmd Bende oyleyim cnm 33 haftalık hamile yım geceleri haram oldu sağda olmuyor solda olmuyor sırt üstü nefes cikmiyooo rabbbim bi sancida hepimizi kurtarır insallah
nancy Bsrmhmd amin canım inşallah hamileliğimin başından beri çok şükür hiçbir problem yaşamadım öyle gider sanıyordum ama yanılmışım gerçekten ikiz hamilelliğin tüm zorluğu son haftalarmış
nancy cherry6128 allah hepimizin yardımcısı olsun gerçekten çok zormuş som haftalar evlatlarımız için dayanıcaz
Coolmom Bende 32. Haftadayım çok zor dalıyorum uykuya dönmekten uyuyamıyorum ve karnımdada tekmelerini hissediyorum her yattığında bebeğimin acaba oda mı rahatsız oluyo diye tedrgın oluyorum sabaha yakın uyuyabiliyorum
Mervetolga92 Ben de 32+5 im geceleri uyumak mümkün olmuyor . Sağa da yatamıyorum sola da . Uykum var ama uyuyamıyorum 😩
nancy Mervetolga92 çok ama çok zor bir de ben bugüne kadar hiç sorun yaşamadım mide bulantısı vs dedim böyle gidecek galiba ama yanılmışım allah yardımcımız olsun canım gün ile ilgili bir tarih belirtti mi doktorun
CinarKartal Ben de geçtiğimiz haftaya kadar uyku problemi yaşıyordum.ayaklarımın yanması ve bacaklarımda ki huysuzlanmadan dolayı uykuya dalamıyor ve geç uyanıyordum. En sonunda evde sürekli ortopedik terlikle gezmeye başladım. ayaklarımdaki yanma geçti. rahat uyuyabiliyorum artık. Bir de düşünceler korkulardan dolayı uyuyamadığım zamanlar oldu. Doğum videolarını izlemeyi bıraktım, olumsuz yorumları okumayı bıraktım ve çocuk masalları okumaya başladım. Belki yardımcı olur 💚
nancy CinarKartal allah hepimizin yardımcısı olsun canım erken doğum olmasın da katlanıcaz mecbur ama bu kadar zor olacağını asla tahmin etmezdim
aysess Benim uykularim zaten bölük olurdu hamile olmadan da şimdi iyice kotulesti, 36+0 günlük hamileyim , gece iki saat güzel uyuyorum sonrası sağa ve sola dönmekle geçiyor. Doğumdan önce uyuyun enerji toplayın derler ama vücut kendini sonrası için alistiriyor herhalde :)
nancy aysess herhalde canım enerjim bitti zaten artık sağa sola dönmek bile işkence resmen çok zormuş allah yardımcımız olsun tek değilmişim bunları yaşayan
cherry6128 nancy canım bide benim bebekler 26.haftadan beri baş aşağı pozisyondalar oda yurumeyi zorlaştırdı zaten erken doğum riski olabilir diye yatacaksın dedı bende yatıyorum ama daha dogrusu yatamıyorum ne sag ne sol