Nemregn Kızlar hafiften iyice sallandık. Uzun da sürdü bence ama binadan aşağı inemedik hava çok soğuk küçük Bebek’te var. Hala binadayız sizde durumlar nasıl aşağı inen arabada oturanınız var mı?
asell13 Nemregn geçmiş olsun canım geçen bizde hatay depremiyle bi sallandık adanadayım nerde olsa burada sallanıyor adıyamanda olanı ben hissetmedim ama hissedenler varmış
22152215 Nemregn bebekle aşağıya inecek kadar değil canım iyi yapmışsın bence. Artçı olacak bu belliydi. Tedirgin değilim ben hiç