Kızlar 33 haftalık hamileyim. Bugün lavaboya girdiğimde ilk normal peçeteyle sildim hiçbir şey yoktu. Sonra afedersiniz tahretlendim su da iyice kurulansın diye tekrar peçeteyle baya detaylı bir şekilde her yerini sildim ve sildikten sonra iki tane ufak kan vardı. Nerden geldi kan, başta sildiğimde niye yoktu bi türlü anlayamadım. Kabızlığım vardı bi ara ordan kan geliyodu yine öyle bir şey mi dicem ama kabız değilim şu an. Onun üzerine tekrar sildim yine yoktu bir şey. Sanki böyle parmağınıza ufak bişey batar üzerine peçete koyarsınız küçük yuvarlak kan olur ya peçete öyle iki ufak yuvarlak kandı. 2 3 saat oluyo hala daha bişey yok. Ne yapacağımı şaşırdım akıl verin bana nolur