Masidegulsuna Evet kizlar bu sureçte hangi ilaçlari vitaminleri aliyorsunuz ben gebelik boyunca oksapar ve coraspin kullaniyorum ek olarak kan ilaci feramat decavit ve bu defa d vitameni yazmiş damla damlayi neden yazmiş anlamadimm siz neler kullaniyorsunuz
edasontr Masidegulsuna 16+3 den ikzlere hamileyim birsuru ilac yazdı ama almadım vajınadan sabah aksam fitil verdi bnm arkadasımda kullandı dusuk yaptı korkudan kıllanamıyorum skur saglıklılar suanda 🥰
tugbadurmaz34 Masidegulsuna ben sadece decavit kullanıyorum siz baya bir ilaç kullanıyormuşsunuz ya ben her gittiğimde ya da mutlaka 2 hafta da 1 kan veririm ve hep iyi çıkar ona göre de doktor bu güne kasar hiçbir şey vermedi yani yeterince iyi diye vermediğini düşünüyorum birer decavitin içinde en az 12 vitamin var yeterli oluyor herhalde 🤷🏻♀️
Temmuzmucizesi26 Masidegulsuna d vitamini için damla yazılıyor bende günde iki damla ekmeğe damlatıp kullanıyorum. Demir hapı kullanıyorum. Decavit ve balık yağı kullanıyorum
Masidegulsuna OYKUmom ha bide magnezyum suya atilan yazmis ama gunde 1 defa iç dedi bana kullaniyorum ben
OYKUmom Masidegulsuna kasık ağrım var diyince verdi banada magnezyumu hergün içecek zamana daha gelmedik ağrın olunca iç sadece dedi doktor