Zeynepamuk edasontr inşallah bende tek yumurta ikiz erkek çocuğum olur birde kızım var çok şükür rabbim inşallah öyle olur şuan kaç haftalıksiniz
Zeynepamuk edasontr hakkında hayırlısı olsun inşallah ilk bebek mi ikizler den hariç var mı benim bir kızım var inşallah ikiz erkek olur çünkü tek yumurta ikizi olduğu için ya ikiz erkek ya ikiz kız olur
edasontr Gebelik_takibi 6 haftalık iki erkek dedi bskasıda biri kız dedi bilmiyorum daha net ama cinsiyeti
edasontr Gebelik_takibi net degil iste kendi doktorum erkek dedi baska doktor biri kız dedi siznde mi var varsa at bakalım ultrason bende bakayım ben tahmin ediyorum normal de bana gore biri kız biri erkek ama bilmiyorum bakalım
edasontr Esra_4774 evet bende oyle tahmin ediyorum ama kendi doktorum ikisinede erkek dedi sasırdım baska doktor birşne kız dedi
Gebelik_takibi edasontr Allah gönlüne göre versin abla en net ayrıntılı ultrasonda belli oluyomus galiba bnde merak ediyorum 9+2 yiz henüz 🙈🥰
Gebelik_takibi edasontr Amin abla benim ilk gebeligim olunca cinsiyet fark etmez ama aşırı heyecanliyim🥰