zeynep_2023 ben de burda bekleyeyim. Alerjik astımım var benim de, eforla daha çok tetikleniyorum. Küçükken beden eğitimi derslerinden bile muaftım raporum vardı. Tam bebek kanaldayken tıkanırım endişesi var bende de çok fazla. O yüzden hep sezeryana yöneldim ama tecrübeli varsa da bi dinlemek isterim ☺️