Mislinam Arkadaşlar 34. Haftalık gebeyim bebeğin kilosu nasıl olmalı Benimle beraber aynı haftada olan var bu ?
Tugbamete Mislinam 35 haftalıkken 2550 gr 45 cm di yarın kontrolümüz var bakalım ne kadar kilo aldık 😊
Nergs199 Mislinam 34+3gunlukkn gttik kontrole 2740 49 cm çıktı ama doktor gelişimi önde dedi bir iki hafta
Tunurr 34+6 da gittim 2400 dedi bana düşük geldi ama doktorum haftasıyla uyumlu genetik yapısı bu dedi senin nasıl ki canım?
Gizemselcuk 32+4te kontrolüm vardı 2300 gr 43 cm demişti şimdi 35te randevum var ben de çok merak ediyorum kaç kilo çıkacak 😊Mühim olan sağlıklı olmaları doğunca zaten güzel beslenmeyle toparliyorlar minikler
mrshavva 32+3’te gitmiştim 1.750 gram kilosu 41 cm boyu demişti şimdi 36. haftada gidicem bakalım ne diyecek
Esomami 34+5te 3100 gram 48 cm di doktorum onde gttigini iribi bebek olcagini dedi😐saglik acisindan bi sikinti yokmus ama burda kilolara bakinca cok tontik olcak heralde ins daha fazla almaz
YagizAsyaMom Esomami aha benim oğlanın kilosuna çok yakınn🤣 2 hafta öndeyiz. 35+3 de 3056 kg. Şimdi 36 hafta olduk çarşamba muaynem var bakalım ne kadar olmuş küçük tosbağa 🤦♀️
Tunurr Mislinam nasıl yani canım 35. Haftada bu kiloya çok iri bebek mi dedi doktorun anlamadım bana haftasıyla tam gibi geldi 🤔
Esomami YagizAsyaMom bakalim 😊 ben bugun 35.1 im cuma konturolum var benimde aynen ondeymis nabalim ben sezeryan olcam zaten sikinti yokta
Zeycen Benim merak ettiğim gerçek ölçümmü acaba 🙄 yani doğumda doktorun söylediği kiloda doğum yapan varmı. Yanılma payı ne kadardır
YagizAsyaMom Zeycen yani doktorunuz ölçüm yaparken yanılma payı olabileceğini söylüyor olmalı benim doktorum +500 yada - 500 enfazla yanılma payı olabilir diyor
ipekk Zeycen elbette bunlar yalnızca tahmini ölçüler.Bütün doktorlar doğduğunda farklı cıkabileceğini söyler ☺️
Mislinam Tunurr aynen valla çok iri dedi dondum kaldım. Bide ben 34 haftalıgım 35+5 görünüyor dedi hiçbir anlamadım 🤷♀️🤷♀️
Muhammedamine Mislinam iri değil canım benim 35+0 da 2830 gr dı seninki gayet normal haftasıyla uyumlu zaten yukardaki kilolara da bakarsın anlarsın gelişimi önde değil neden böyle dedi acaba çok ilginç 🙋🏻♀️🤗