Merhaba hanımlar benim doğumum normalde 17 Aralık bebeğim gelişim geriliği olduğu için bide kan akışında bozukluk oluşmaya başlamış oyüzden 7 Aralık çekti doktorum sezeryan dedi riske atmak istemedi biraz korkularım var bebeğimi küveze alırlarmı acaba 2 kilo 180 gram bide beldenmi uyuşturuyolar bilgi alabilirmiyim