Azraa33 yprkbdk özeldeki doktorum reçete yazdı iğneyi al yaptır dedi ama ben şehir hastanesine gittim polikliniğe ücretsiz yaptılar
yprkbdk Azraa33 teşekkür ederim bi de bana eşinizin de sağlık ocağından kan grubu kartı alması gerekiyor dediler , siz aldınız mı öyle bişey
Azraa33 yprkbdk eşim diğer çocukta kan vermişti canım sistemde vardı acilde yada sağlık ocağında kan versin
Tinii_minii_mom Bugün 28 olduk sabah sağ kasık batmasıyla uyandım halada batıyor anlamadım hiç sebebini. Son 10 gündür sağ bel kalça ağrım var resmen kitleniyorum uzun süreli yattıktan ya da oturduktan sonra
Krtcm Tugce_23 arada strese baglı çıkabiliyor. Benımde hastanede yükseliyor içtiğim halde 13/10 olmustu
Krtcm Yagmurakyurek benımki hep aşağıda hareket ediyo daha yukarıda pek yok.kalçam çok ağrıyo.grip aşısı e nabız dan tanımlanmış vurdurmayı düşünen var mı
Tugbacds minikpandaaa bende var yağ sürünce biraz rahatlatıyo gibi orda içerde napıyosa bebiş patlıcak gibi oluyo bazen
Nsrn1 Yagmurakyurek bol tuvalete çıkmalı günler ve özellikle geceler başlamış bulunmakta 🤦🏻♀️ yatarken ağrılarım oluyor kalçamın içinden vuran 🙄 bir de 15 aylık bir bebe var ki sormayın gitsin gece uyuyana kadar sürekli hareket halindeyiz 😄