Merhaba kızlar. Bugün adet günümdü ama gelmedi. Yaklaşık iki saat önce lavaboda peceteye bembe yada kahverengi arası bı leke geldi çok yoğun değil ama. Adet başladı sandım ne ağrım ne sancım hâlâ yok. Test yapmadım henüz. Yerleşme kanaması bu şekil mı oluyor bilgisi olan var mı?