Merhaba eşim şubatta tahlil vermişti toplam sperm sayısı 156 idi 1 cc de 39 milyon vardı ileri harektlilik düşüktü sadece %15 di morfolojisi de gayet iyidi %89 u normaldi şimdi nasıl olurda bu kadar düşer değer anlamadık. Başına gelen var mı acaba Bir de tüp bebek tedavisi yumurta toplamada eşim sperm vermişti orada doktor çok düşük görünce yine aynı hastanede de verildi sonuç aşagı da
