Fatmanur1616 Kızlar 32. Haftadayız 14/7 tansiyon normal mi 7 si normal geldi de 14 yüksek gibi sanki normalde en fazla 13/7 çıkardı arada çarpıntı da oluyor doktor kontrolüme daha var ama erken gitmeli miyim sizce
Aliefezeyno Fatmanur1616 merhaba doktora gitseniz iyi olur ama gidemiyorsaniz da tansiyon düşürmek için limonlu su için ayaklarınızı yukarı uzatın baktınız düşmüyor hemen gidin çok tehlikeli
Fatmanur1616 Kiwitoveannesi her muayenede sekreter ölçüyor doktora söylüyor doktor da bu zamana kadar yüksek demedi hiç
Kiwitoveannesi Fatmanur1616 sarımsak yut ikiye bölüp çiğnemeden üstüne bol su iç limon ye 2 tane benimde gebelik tansiyonum var 13 oldumu öyle yapıyorum 12 anca düşüyor tansiyon hapi kullanıyorum sarımsak bire bir düşmezse doktoruna danış tehlikeli