Tugce0133 Selam kızlar, açlık şekerim 125 çıktı sınır 106ymiş dahileye sevk etti doktor aranızda gebelik şekeri olan var mı?
Pamuk Tugce0133 Bende var açlık sınırı 95,tokluk sınırı 140 benim acliklar 100 110 arasi seyrediyor insülin kullanıyorum.Ilk başta diyet verirler.
Melike_4949 Tugce0133 bende de var açlık sınır 95 tokluk sınır 140 diye biliyorum benimde hiç 100 ün altına düşmedi sabah açlık şekerim diyet yapıyorum ve insülin kullanıyorum
minik_kurabiyeee Tugce0133 açlık 95 tokluk 140 sınır seninde erken haftada başlamış bende 7 haftalıkken insüline diyete başlamıştım
Zulfiye06 Şekerin Allah belasını versin ya hamileliğimde zulüm oldu bana … şekerim yüksek insülin kullanıyorum . Hala düşmüyor 2 gündür hastanede yatıyorum
Tugce0133 Melike_4949 sen kaç haftalık hamilesin ve kaç haftalıkken başladın insüline? Araştırmama göre insülinin bebeğe Bir zararı yokmuş o iyi olsun herşeye razıyım 😊