1palyaco Daha önce de açmıştım bu başlığı bir yudum su içsem midem bulanıyor . Suyun kalitesi de önemli suyu değiştireceğim fakat yine içeceğimi sanmıyorum suyun içine ne katabilirim nasıl içebilirim ?
Zseda 1palyaco bana miden bulaniyorsa yudum yudum yavaş yavaş iç demisti bir de suya limon dilimi koyabilirsin denmisti. Denemedim benimde ara ara aynısı oluyor bazen hiç içemiyorum. Doktor 3 litre iç diyor bide 🥸
Dodomom 1palyaco Allahım bende sudan başka birşey içemiyorum 5 aydır. Cola kahve süt vs ama ciltim çok guzelleşti yani
1palyaco Zseda ay bugün iki bardak içtim sadece . Oda hap kullandığım için iki bardak yoksa hiç içmezdim o dereceyim . Limon deneyeyim en iyisi bende.
1palyaco Dodomom asitli şeyler zaten içmiyorum . Hamile olunca kahve ile çayı da bıraktım. Su keşke içebilsem su çok içemediğim için soda veya limonata gibi şeyler tüketmeye çalışıyorum .
Gamzekeser Hamilelikten önce günde 2.5-3 litre su içerdim şimdi 1 litre belki içiyorumdur bulantıdan dolayı asla içemiyorum bi yudum içsem çok kötü oluyorum napcam bilmiyorum ben de 🤷♀️🥺
Minigiim-vebenn52 Matara kullanabilirsin yudum yudum içiliyo gözünün önünde sürekli durunca insan içmek zorunda hissediyor
MugeBulut Elmalı olabilir, tarçın koyabilirsin, bi şekilde doğal bi tatlandırıcı kullan. Ben uzun süre içemedim açlık şekerim yükseldi. Geçmiş olsun 🙏🏻💐
MugeBulut Bana doktor suyuna at dedi. Ayrıca doktora düşüğe sebep oluyor diye sorduğumuzda ‘o zaman kürtaja gerek kalmaz istemeyen bunları yer içer olayı bitirir’ diyorlar. Yine de ne olursa olsun gebelikte ya da diğer zamanlarda fazla tüketmemek gerek. Kullanacaksanız Tarçın konusunu doktorunuza sorun, içinizi rahatlatacak önerileri ondan alabilirsiniz. @Zseda