Fatmaaa95 Kızlar selam, aşırı kaşıntı ve kabartı sonucu ürtiker dendi ve kadın doğum doktorum deloday isimli ilacı kullanmamı söyledi ama ben tedirgin oldum daha önce bu ilacı kullanan var mı? Herhangi bir yan etki vs oldu mu? 17 haftalık hamileyim
1bejnadogan Fatmaaa95 lütfen cildiniz işin cilt hastalıklarına gidin benim de göğüs aramda kaşıntı oldu kahverengi lekeler olmaya başladı nereyi kaşısam oraya sıçrıyordu normal doktor bana ürtiker teşhisi koydu ve solarit diye bir jel verdi geçmedi tabiki daha sonra aldırmadım kabullendim bi süre sonra karnımdaki çatlak kaşıntısı sanki bütün bedenime vurdu cildiyeye gittim özele işinde çok iyi bir doktor vardı ve gitmişken göğüs aramı gösterdim göğüs aramı görür görmez mantar bu dedi travacort diye bir krem verdi çok şükür sürdükçe geçiyor yani kadın doğum doktoru bana kaşıntılar için cildiyeye gidebileceğimi söyledi ama yinede kafama göre gitmedim doktorun bi bildiği varmış gittim kaşıntılarım da göğüs aramda ürtiker sandığım mantardan da kurtuldum en azından en az seviyeye düştü diyebilirim böyle işte
Ezgolii Fatmaaa95 ben 7 senedir üetiker hastasıyım ve kronikleşmiş derecede benm her ay iki koldan iğne yapıyorum çünkü benmkiler haplar ile geçmiordu doktor bana yıllarca iğne kullanmak zorunda kalablrsn demişti o zmanlar hamilelikte napıcam dediğmde iğneyi hamilelik sürecinde kullanabilirsn sorun olmaz demişti kadın doğuma sor sen yinede hap için kullanmak gerekiyorsa öyle kullan çok dozları yüksek değl o hapların kullandım daha önce umarım kaşıntını keser çok zor bişey yaşıyorm sürekli
Eylem_96 Fatmaaa95 merhaba ben kronik ürtiker hastasıyım gebe kalmadan önce vardı. Bu deloday isimli ilaç beni acillik yapmıştı. Yüzüm gözüm her yerim sismisti. Uzak durun ilaç hassasiyetiniz olabilir
A-SL Fatmaaa95 ürtiker için mutlaka cildiye Doktoruyla görüşün çünkü bende hamileyken oldum tam tedavi olmadan geçmez ve dil şişmesi boğaz şişmesi gibi ciddi durumlara yol açabilir ayrıca sitrese bağlı olduğu gibi enfeksiyona da bağlı olabilirmiş benimki enfeksiyona bağlıydı
eviss Fatmaaa95 geçmiş olsun ben de hamileyken ürtiker geçirmiştim ama 2 aydi dermatolog muayene etti ve zrytec doye alerji ilacını vermişti.Kadin doğum Dr değilde cildiyecode gidin bence.Deloday de antihistamik ilaç uyku yapıyor, ama gebeyken kullanmadım bilmiyorum