DAMLAKADRON Kızlar merhaba 20 haftalık gebeyim. Karnımın içleri acıyor resmen normal mi? Sağ kaburga kemiğimin oralarda hafif böyle bi ağrıda değil ama garip bi acı var ? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız lütfen
teacher-mom21 DAMLAKADRON ay dert ortağım ben iki gündür patlıcak gibi hissediyorum ve sanki bebek taş gibi sağ tarafta vajina agrimda oluyor
teacher-mom21 Göbeğim ağrıyor yanlarım ağrıyor nefes alamıyorum bebeği de henüz hissetmedim siz hissettiniz mi sadece pıt pıt atıyor o da hergun değil
DAMLAKADRON teacher-mom21 bende hala hissetmedim , dün doktor kontrolüm vardı. Cildim ile bebek arasında plesanta olduğu için daha geç hissedebilirsin normal dedi. Bu ağrılar içinde magnezyum önerdi ama gelişme sancısı sanırım fazla ağrıyo
teacher-mom21 DAMLAKADRON ben bugün gittim tüm değerlerim yerle birdi B12 d vitamini şeker tansiyon demir ilaç verdi doktor
DAMLAKADRON teacher-mom21 ilaçlarını aksatma hele demiri sakın aksatmadan kullan bebeğin en çok ihtiyacı olan şeymiş demir