Raziyenurx Hafiz34 ben 32 haftalıgım bu zamana kadar kullandım ama artık kullanma dedi doktorum bebeğimin gelişimi iki hafta önde oldugu için
cokbilmismom Bende kullanıyorum 13. Haftadayım devam ediyorum çünkü içerisinde sadece folik asit yok diğer gerekli vitaminlerde var