tugcesakzci prensinannesi2024 çoğunlukla asistanlar bakıyor randevu alacağınız doktor olmuyor her seferinde de aynı doktora randevu ayarlanmayabiliyor maalesef
Bebekimdebebekim prensinannesi2024 valla acillik olmustm kimse tınlamadı 3saat bekledım benden sonra gelen hastayı bıle adılar ıcerı neyms kımın durumu kotu ona gore alıyorlarms dırek kanamam oldu baska hastaneye gttk bılkente şükür yats verılmsti bıdahada ayak basmadm etliktekı hastaneye
BhrRzgr_06 prensinannesi2024 Adnan Kaya diye bir hoca var genelde arkadaşların dediği gibi asistanlar bakıyor ama bir durum olduğunda danisiyorlar daha önce özel hastahanede çalışırken gidiyordum kendisine çok iyi bir doktor ama artık perinatoloji bölümüne yolladılar orda rakip olacağim.
Efnaneda O hastanenin acilinde ki doktor muaimesinden çok rahatsız ayrıldım. O gün bugündür ayağımı basmam . Gülhane hastanesini öneririm
tugcesakzci prensinannesi2024 asistanlar da doktor zaten. Ama randevu aldığınız kişi değil. Randevu aldığınız kişinin yardımcısı. O odada olduğu için doktorun kendisi gelmiyor. Sadece riskli gebelik bölümünde doktorların kendisi duruyor.
Eyyy0 prensinannesi2024 hım denk gelmiş olabilir ama ben hep oraya gidiyorum bi türlü doktora denk gelmedim 😂
BhrRzgr_06 prensinannesi2024 Tabiki her bölümde oluyorlar 15 günde bir denk gelirse gelir gebe polikliniğinde tanıyor olduğum halde denk gelemedim kendisine en son Dilara kurta gittim onun asistanı arayıp danıştı risk durumu göz önünde bulundurularak perinatoloji ye gittim.