bbaby44 Kızlar 27. Haftaya girdik yeni, dün akşamdan beri hareketini hissedemedim endişe etmem gerekir mi tatlı yedim uzandım da ama belirgin bir his olmadı benim durumumu yaşayan varmı
aysecen_06 bbaby44 hiç belirti hissetmediyseniz doktora gitmeniz gerekiyor ama hafifte olsa haraket hissettiyseniz biraz daha takip edin bence duruma göre haraket edin. Çikolata nescafe ya da meyve ve su tüketip solunuza uzanıp biraz bekleyin. Eğer açsanız yemek yiyin.
bbaby44 aysecen_06 evet hemen panik yapmak istemedim belkidr cok minim hareket etti ben ayakta hissedemedim diye biraz daha beklemek istiyorum inşallah birşey olmaz
sekerparemm bbaby44 doktorum saatlik takip verdi bana bebek hareketleri çok önemli göbeğine yavas yavaş pıt pıt vurarark uyandir soluna yatip en hareketli olduğu haftalar çünkü nescafe de icebilirsin hissedemezsen hemen doktora git
bbaby44 aysecen_06 dün geceden beri his etmedim yani çok miniknettiyse de ben hissetmedim normalde gun icinde birkac kez belirgin hissederim
Dilara_erc1 bbaby44 bendede olmustu hastaneye gittigimde doktor cok haraketli ama sen hissetmeyebilirsin bazen demisti yani herzaman cok sert haraket etmezlermis zaten. 30. haftadan sonra baslarmis sert haraketler ve düzenli
bbaby44 Dilara_erc1 evet oda mantikli daha 27 haftaya yeni girdi çok yoğun hareketli degil normaldede ama gün icinde hic his etmeyince korkuyor insan istemsizce
B_eyaz bbaby44 bende öyleyim cnm 27 hafta olduk bugun bende 2 gündür hissetmiyorum önceleri vururdu tek tük de olsa hissederdim ama kaç gündür tık yok yada ben hissetmiyorum bilmiyorum bugun bi kez sadece pıt etti daha da yok
Mervs Türk kahvesi bebegi haraketlendiriyor diye duymuştum ve ben kendimde denedim gerçekten bebek haraketleniyor istersen türk kahvesi ve yanında çikolata ye bide öle dene
22152215 bbaby44 doktora git bence 35 haftada öyle olmuştum hafif pekmez içince falan hareket vardı ama su kalmamış plesantadan sızmış belirgin değilse git bence
duygu26 bbaby44 valla benimde aynı süt içiyorum şimdi muz yedim hareket var ama öyle çok bir belirgin değil
duygu26 bbaby44 annelik çok başkaymış Allah’ım zamanında sağlıkla gelsin inşallah hepinizin bebisleri hiç hissetmezseniz bı doktora gidin ister