Yasemincee26 Kızlar böbreklerim ağrıyor bugün. Adet olacakmış gibi ağrım da var. Aslında yoktu kaç gündür bugün var biraz. Bulantı baş dönmesi hepsini yaşıyorum ama böbrek ağrısı yaşayan var mı merak ediyorum
teacher-mom21 Yasemincee26 kuyruk sokumu üstü ise o böbrek ağrısı değil ben de sizin gibi böbrek ağrısı sanıyordum doktor böbrek ağrısı yanlarda olur demişti baya üst kısımda. Rahim büyüyo ondan ağrı
Razee Yasemincee26 benim 20. Haftada başlamıştı böbrek ağrım ve böbreklerimin genişlediğini öğrendik ihmal etmeyin doktorunuza söyleyin
144355 Yasemincee26 Bende böbreklerim ağrıyarak çok uyandım. Kesinlikle su içimizle alakalı benimkisi. İki üç hafta midem çok bulandı su içemiyordum. Çok şükür bu hafta iyiyim
Gozdeselim06 Çok sık yaşadım hâla da yaşarım. Zaman zaman acillik olurum. İkinci hamileliğim bu, geçer dedim ama yok. Sanırım su tüketmediğimden kaynaklı.
Yasemincee26 Gozdeselim06 bende hiç içemiyorum su canm haklısın ondan olabilir. Suyu fazla kaçırınca bulantı oluyor diye su içmeye korkar oldum
Yasemincee26 Razee doktoruma mesaj attım canm hemen ama gebelikte ultrason felan çekilmiyor diye biliyorum nasıl tanı konuluyor
babyshark__ Yasemincee26 canisi bebegede ultrasonla bakiliyor bobreklere bakilabilir bence bide cok ihtiyac duyulan zamanda cekklebiliyormus rontgen mr falan
Razee Yasemincee26 hayır ultrason çekiliyor ben 2 haftada bir böbreğimden ultrason çekiliyorum takip ediliyor aynı beneğe bakılan ultrason cihazından zaten sadece böbrek olduğu için başka doktor bakıyor