Kızlar bugün doktora gittim kontrol için kaslıklarımda ağrı olduğunu söyledim ve idrarımda da sonuçlar 3-4 tanesi kırmızı çıkmış e nabızda gördüm doktorum da sonuçlar çıksın haftaya gel tedaviye başlayalım dedi ne tedavisi yani ben anlamadım bilen var mı