Buseksr Merhaba kızlar bugün kontrole gittim bebeğim 1600 çıktı sizce normal mı 32. Haftamdayım bana az gibi geldi yani bilmiyorum da ilk gebelik pek bazı şeylere tecrübem yok
Blueberry0 Buseksr 33 de gittim 2400 dedi. 31 de ise 2200 dü. Bana da az geliyor açıkçası kg almamış🥱
Nili4321 Buseksr Buseksr dün 30+3 de kontrole gittik 1826 gr ama bebek en baştan beri 2 hafta kadar önde gidiyor bunu hesaplarsak sizin kilosu gayet iyi. Ben her gün iki yumurta peynir zeytin domates salatalık yiyorum. Gebelik şekeri çıkmadan önce bal tahin pekmez mutlaka yerdim. Akşamları da mutlaka sebze veya et tavuk yiyorum yemeklerde. Omega3 kullanıyorum. Bence beslenmenin etkisi çok
Kullaniciadii Buseksr bugun gittim 32+5 2150 cıktı doktor gelişimi önde dedi iri bebek dedi bende anlamadım gitti
prensinannesi2024 Buseksr bende bugün gittim cumartesi günü 32 haftalık olacam 2000 di dedi haftasına göre iyimi dedim iyi dedi de banada az geldi sanki
Blueberry0 Buseksr her bebek bir değil aslında gelişimi vs. Bende dikkat etmeye çalışıyorum ama bu hafta 2 haftada 200 gr almış sadece. ondan önce gayet iyidi. her gün 2 ceviz yiyorum. kefir oldukça içiyorum. hem sindirime iyi geliyor hem bebeğe kg aldırıyor. haftada bir mutlaka et veya balık yiyorum. Kaşar tüketmeye çalışıyorum tostla vs. Yumurta haşlamadan tiksindim yağda yapıyorum peynirle. muz her gün 1 tane . fazlası kabız yapıyor . Birde nesquik var onu çok önerdiler. ondan aldım. ılık Sütle karıştırıp içiyorum😅 Süt içemiyorum hem iyi oluyo öyle
minimix Buseksr bence normal ya benim 31.haftada 1500 33.haftada 1900 gr çıktı doktorum haftasına göre gayet iyi dedi her bebek aynı değil ki
Habibi Buseksr kabak çekirdeği, ceviz , fındık badem , muz , yumurta , kasar peyniri veya ev yapımı peynir yoğurt tüketmeye çalış.