irmdgn1311 benim cildim cok kotu oldu hamilelikte. Zaten pcostan kaynakli sivilce problemi yasiyordum oncesinde. Hamilelikte hem progestan kullanmak zorunda kaldigim icin hem de hormonlardan tum yuzumu boynumu sirtimi sivilce basti. Cildiyeye gittim onun verdigi yuz yikama jeli ve kremlerini kullniyorum. 35. Haftaya geldim en az 15 haftadir duzenli kullaniyorum kremleri ama tamamen gecmiyor maalesef. Cay agaci icerikli yuz yikama jeli ile sabah aksam yuzumu yikiyorum aksamlari azelaik asitli bir krem kullaniyorum. Azelaik asit biraz yatistirdi cildimi. Bir de doktorun verdigi bir jeli sivilceler uzerine suruyorum. Onun disinda yagli ciltlere uygun bir nemlendirici kullaniyorum. Bu donemde kuvvetli icerikler ve sivilce kremleri kullanilamiyor maalesef.