emirasafMom ya ben hamile değilim ama düşünüyoruz temmuzda boş gebelikten düşük geçirmiştim bende çok seviyorum izlemesini😂 çevremdekiler hep izlenmemeli izleme falan diyo , sınamada falan izlemeyi çok severdim düşükten sonra 1 ay korunduk o ay izledim eşim bi daha izin vermedi sınamaya falan 😂