@babyshark__ eğer ağrın sızın yoksa 2,3 hafta bekle gittiğinde 6 hafta üstünde ise Altan bakılınca hem kese hem bebek görünür kalp atışıda rahat edersin kanamam vs ağrın sızın yoksa gitme ama folikit asite başla günde 1 tane gece al yatmadan evel daha iyi olur sonra hastaneye git kan ve idrar tahlilleri yapılacak onu yaptırırsın