Merii54 3 hafta önce düşük yaptım bugün tekrar doktorumla görüştüm önerebileceği ilaç var mı diye sordum Diofol Folik asit önerdi bu ilacı nasıl ve ne kadar zaman kullanmam gerekiyor iyi marka mı önerebileceğiz başka folik asit var mı
_Daydreamer_89 Merii54 bende yeni kullanmaya başladım bu folik asiti bundan önce başka şeyler kullanmıştım iyi olduğu söyleniyor
Aysemm44 Merii54 3 ay kullan fazlası down sendrum yapıyormş başka bi doktora daha sordm oda 3 ay kullan bırak dedi
tamamdanolmuss Merii54 ben şu an DioFol kullanıyorum. 2 ay oldu hamile kalırsam da kullanmaya devam etmemi söyledi doktorum
Merii54 _Daydreamer_89 nasıl kullanıyorsunuz bana yemeklerden 1 saat sonra denildi aç tok fark eder mi
Aysemm44 Merii54 Yok normal kullanabilirsn doktor sadece dedi hamileysen tek ilk 3 ay kullan ondan sonra bırak çocukta downsendrumu oluşur