Benimde 8i yumurtlama ve dün regl günümdü olmadım bugünde yok.Regl belirtim bile yok arada sızı giriyor saniyelik oda göğüs ağrım var 2 haftadır,kasıkbatmalarım oluyordu ani o geçti şimdi mide ekşimesi mi diyim 4-5 gündür böyle hazımsızlık mı bilmiyorum yanıyor ekşiyor gibi oluyor sonra geçiyor yarın kan vericem gebelik yoksa en azından bi hormonlarıma baktırıcaö çünkü asla şaşmazdı günüm.Bu arada dün erken gebelik yaptım negatif